Definovat, řešit...

Farmářské trhy

16.06.2011 23:10

Nezapomeňte, že v sobotu, 18.6.2011 budou na klimkovickém náměstíčku Farmářské trhy, a to dopoledne. Bude tam určitě něco k snědku, pití a tak. Podpořme místní zemědělce a kupme si alespoň nějakou tu ředkvičku, či snad i něco odvážnějšího, kde se Vám stane, že Vám k tomu i zahrají, zazpívají a zatancují? Detaily k akci najdete ZDE

 

 

 

Chvíli jsem váhal, jestli už na téma Farmářských trhů nebylo řečeno vše.

Zkusím přidat pár poznámek a zkušeností člověka, který žije v Klimkovicích "teprve" 11 let.



Pracuji v Ostravě a stýkám se s hodně lidmi, kteří o životě v Klimkovicích říkají, že se tu pořád něco děje.

Slýchávám také hodně názorů domácích, které se dají shrnout do "tady chcípl pes".



Na Farmářských trzích v červnu jsme (Zámecký vinný sklep) nabízeli víno z hroznů i višní a 100 % hroznový mošt. Strávil jsem na náměstí celé dopoledne. Lidé, které jsem pozoroval, a bylo jich opravdu hodně, vypadali spokojení, Veselí a přátelští.

To považuji za jednoznačnou známku, že ten nápad a následná práce s přípravou a oganizací akce se povedly.



Tým klimkovičáků, kteří za tím vším stojí, opět dokázal, že umí (mj. Parčík, Svatomartinské hody, Sousedský bál, ...). A když se cokoliv dělá kvalitně a poctivě a ještě je v tom kus srdce, ostatní to poznají, přijdou, dobře se baví a příště přijdou zas.



Takže přeju všem občanům i návštěvníkům města další povedené akce.



Už na Jarmarku se vedle zábavy pustíme i do "čmoudících komínů". A budeme vděčni za každý dobrý nápad. Další informace najdete brzy ve Zpravodaji.



V. Rimmel

Zámecký vinný sklep a

Komise životního prostředí



P.S. Víno na trzích bylo od Mikulova a mošt z Kyjovska

 

 

 

Jsem maminka na mateřské. Přistěhovala jsem se z Třebíče. Už pátým rokem se společně s kamarádkami nejrůznějšími způsoby snažíme zpříjemnit život u nás v Klimkovicích. Děláme to zadarmo a snažíme se naladit na tuto vlnu i naše okolí. Něco se nám povedlo líp něco hůř, prostě se učíme. Takže se zabývám i přípravou farmářských trhů. A stále ve mě přetrvává pocit, že tyto akce byly super, protože přišli lidé, protože se něco dělo, protože jsem viděla náměstí plné lidí, kteří se bavili a měli čas se na chvíli posadit či zastavit se svými známými. Dokonce moje tchýně prohlásila, že konečně byla na príma akci. I do příštích farmářských trhů se zapojím. Co vy?

Lenka Hrbáčová

 

 

 

 

Taky jsem původně nechtěla nic psát, ale nemohla jsem nepodpořit marný boj místostarosty s větrnými mlýny. Taky jsem se chtěla zastat těch, kteří organizaci Klimkovikcých farmářských trhů obětovali desítky hodin svého osobního života a jejich snaha se evidentně vyplatila. Z výše uvedeného příspěvku bezejměnného pisatele usuzuji, že se na trhy přišel podívat a to mě těší. V podstatě mě i těší, že se kolem trhů rozvíjí takové diskuse, protože to svědčí o jakémsi (jakémkoli) zájmu místních spisovatelů.

Jen kolegu opravuji, že nejsem členem vedení města, ale jen jedním z vás, který ovšem našel tu sílu a chuť něco dělat.

Alice Chlebovská, zaměstnankyně městského úřadu, obyvatelka města Klimkovic, možná Vaše sousedka, se kterou se potkáváte v Hrušce nebo v parku, Parčíku či jinde.

Vyhledávání